Продавець Интернет-магазин "BestSeller" розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
229 відгуків
promo_banner
Интернет-магазин наручных часов и аксессуаров
Графік роботи
  • Понеділок
    10:0019:00
  • Вівторок
    10:0019:00
  • Середа
    10:0019:00
  • Четвер
    10:0019:00
  • Пʼятниця
    10:0019:00
  • Субота
    10:0019:00
  • Неділя
    Вихідний
Контакти
+380 (67) 737-90-10
Viber
Интернет-магазин "BestSeller"
пр. Павла Тычины, 1 В, Київ, Україна
806773790108067737901080677379010
+380 (67) 737-90-10

Історія успіху PANERAI

Історія успіху PANERAI

Компанія Panerai не залишає байдужими шанувальників годинникового мистецтва. Швейцарське room спільнота розділилася на дві групи:

· Перша складається з людей, які люблять як дизайн, так і бренд в цілому.

· Друга - люди, яким компанія взагалі не подобається.

У Панерая немає такої «легендарної» історії, як у бренда Rolex або знаменитих пілотських німецьких періоду Другої світової війни. Історія Панерай досить звичайний: це була дрібна працює компанія, яка постачала наручні годинники для армії. Через роки маркетологи цю історію трохи «прикрасили», додали їй міфів. Однак, навіть враховуючи цей факт, варто пам'ятати, що історія Панерай - це абсолютно реальна історія. І всі ті речі, про які зараз говорить компанія, на які зараз робить упор і акцентує увагу, все-таки були. Хто б як до цієї компанії не ставився, ця історія була, вона реальна.

Фото №1. На фото зображений Джованні Панерай біля свого магазину.

В далекому 1860 році, у місті Флоренція, італійський винахідник на ім'я Джованні Панерай відкрив власну торгову крамницю з продажу годинників. Однак це не була звичайна лавка, це був і магазин, і майстерня, і навіть перша школа, в якій майстрів навчали виготовляти годинник. Через деякий час магазинчик змінив своє місце розташування – перебазувався на площу Сан-Джованні. Там він знаходиться і сьогодні.

Фірма Panerai розпочала свою роботу з того, що стала постачати військово-морським силам Італії годинники та інші прилади для високоточних вимірювань. Цивільних моделей в той час фірма не випускала.

У 1916 році фірма змогла розробити особливий порошок на основі радіоактивного радію. Даний склад володів особливими властивостями - він подсвечивал всі показання приладів навіть в абсолютній темряві. Їм стали покривати деякі частини циферблата. Radiomir – таку назву отримав особливий склад.

Перші моделі для італійських аквалангістів і командирів, в яких використовувалася дана речовина, були розроблені 1936 року, за кілька років до початку війни.

Фото №2. На фото зображений патент на винахід.

Сьогодні вони носять назву на честь особливого порошку – Radiomir. Дані моделі годинників мають кілька переваг і особливостей:

· Всі мітки і цифри годин яскраво світяться в темряві.

· Кріплення для ремінця для більшої надійності припаяні до сталевого корпусу.

· Ремінець, надзвичайно стійкий до вологи, має великий обхват. Це дозволяє застебнути їх навіть на підводному костюмі.

Фото №3. Перша модель годинника Radiomir.

Після випробувань, проведених компанією Panerai, був зроблений висновок про необхідність удосконалення годин. Через деякий час годинник і справді отримали деякі поліпшення. Головною зміною стала циферблат. Він став виготовлятися на зразок бутерброда - почали застосовуватися дві пластини, розташовані одна на іншу. Нижня пластина мала спеціальне люмінесцентне покриття. Ця зміна дуже сильно поліпшило видимість циферблата і цифр на годиннику.

У 1940 році військово-морські сили Італії зажадали від фірми створювати дані годинник з підвищеною стійкістю до води і вологи. Для цього був перероблений корпус – дужки для кріплення ремінця стали єдиним цілим корпусом. Крім цього був змінений дизайн деяких складових. Наприклад, головка для закладу механізму, замість конічної форми, придбала циліндричну.

Фото №4. MARINA MILITARE - в перекладі з італійського "Військово-морські сили Італії".

Після закінчення військових дій був розроблений новий особливий порошок. Тепер в його основі лежав не радіоактивний радій, а речовина під назвою тритій. Цей склад був названий Luminor.

Через 10 років був показаний новий дизайн годинника, в якому використовувалося вдосконалений пристрій заводної голівки. Ця модель з новим корпусом стала називатися «1950».

Після того, як засновник компанії Джузеппе Панерай помер, його син Джованні та інженер Гине Цей, який став новим директором, перейменували компанію в Officine Panerai. На перших моделях годин було зображено саме таку назву.

У період відомого кварцового кризи, бренд не перестав постачати для військових з Італії вимірювальні прилади.

У 1993 році фірма вирішила спробувати вийти на світовий ринок з цивільними моделями Luminor, Luminor Marine і Mare Nostru. Вони вирішили створювати цивільні моделі діаметром 44 міліметри, на відміну від військових 47мм. Але виникла проблема – в світовій індустрії були сотні подібних дрібних компаній. Саме тому Panerai залишилися без уваги громадськості.

Компанія так і залишилася б невідомою, але удача повернулася до них обличчям. Прорив стався через те, що популярному в ті роки актора Сильвестра Сталлоне прийшла в голову ідея придбати одну і моделей цієї фірми. На честь свого прізвиська «Sly» в одному з кінофільмів він замовив собі модель Sly Tech,

і вона припала йому до вподоби. З тих пір годинник цієї компанії стали відомі у всьому світі.

У 1997 році корпорація Vendome Group, відома в наші дні як Richemont Group, купила Panerai. Через рік Панераи отримує величезний поштовх для вдосконалення фірми. Була створена серйозна торгова мережа на території Італії, і бренд став потихеньку заходити на світовий торговий ринок. Але моделей було всього кілька, і через деякий час їх кількість стала зростати.

У 2002 році фірмі дозволили маркувати як швейцарський годинник. У цьому ж році Panerai відкриває своє виробництво в Швейцарії, в містечку Невшатель. Через 3 роки громадськості продемонстрували новий калібр – він отримав назву P. 2002. Його створили за мотивами калібру Angelus 1940-х. Новий механізм з ручним заводом володів функцією GMT і мав величезний запас ходу – повних 8 днів.

Компанія Panerai не упустила свій шанс на успіх. Вона змогла стати світовою зіркою на ринку годинників завдяки своїй чудовій маркетингової стратегії, яка полягала їх 5 основних частин:

1. Історія. Переосмисливши минуле компанії, маркетологи змогли в правильній формі піднести товар споживачеві. Вони створили історичний образ, додали бекграунд військових підводників, підводних човнів і торпед.

2. Дизайн. Завдяки тому, що дизайнери і розробники зберегли історичний вигляд, годинник отримали впізнаваність і ексклюзивність.

3. Особливе ставлення до шанувальників. «Панеристы» - це, як прийнято в Італії, сім'я. Відштовхуючись від цього, компанія випускала велику кількість обмежених серій для своїх найпалкіших шанувальників.

4. Ціна. Panerai відразу після виходу на світовий ринок сталі мітити в один ціновий сегмент до Rolex. Відштовхуючись від цього, вони почали вибудовувати таку цінову політику, яка б конкурувала з японськими брендами.

5. Мануфактура. Щоб значно підняти ціну і престиж годин, зробити їх унікальними, потрібно мати власне виробництво.

Ці п'ять пунктів начебто прості і очевидні кожному, але маркетологи Panarai все зробили чудово і своєчасно. Щоб отримати такий успіх, просто скопіювавши їх дії і стратегію, не вийде. Для такого успіху потрібно бути не тільки кращими маркетологами, але і мати краплю успіхів у своїй роботі. Компанія не здійснювала серйозних помилок у своєму розвитку, тому було створено модельний ряд, який до цих пір вважається ідеальним.

   На сегодняшний день большим спросом пользуются лимитированные серии, на которые завышены цены. Панерай не «заигрывается» с дизайном и экспериментами, в компании большое внимание уделяют материалам: керамика, сплавы титана и т.д. Также компания не борется с репликами Panerai. Как сказали представители бренда: «Вы покупаете копии Panerai, затем опять покупаете копию, но затем вы захотите хоть одну оригинальную модель часов, т.к. в глубине души тот, кто покупает копию Панерай, мечтает об оригинале. И если у него есть деньги - он их купит, а если нет - он и не наш потребитель».

Якщо зайти на сайт Панерая, можна побачити, що колекція годинника складається з чотирьох основних моделей: RADIOMIR, RADIOMIR 1940, LUMINOR 950, LUMINOR. Завдяки розвитку сучасних технологій в області високоточних роботів, всі операції з чищення корпусу, сатинированию, нанесення женевських смуг, здійснюються роботами. Середня вартість моделей від 4000 USD.

У нашому інтернет магазині Bestseller ви можете придбати репліки Panerai в широкому ціновому діапазоні. Рекомендуємо звернути увагу на копії Panerai вартістю від 150USD класу ААА і Elite, так як вони виконані в 100% відповідності з оригіналом, в них встановлюються швейцарські механізми ETA, які прослужать вам кілька десятків років при дбайливої експлуатації.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner